Teambuilding nodig? Of meer verdraagzaamheid? Of juist het boosten van verkoop?

Er zijn een aantal standaard mogelijkheden maar een lezing op maat is mogelijk.

In house training of een lezing via Zoom/ Teams of 1-op1 met medewerkers.

‘Hormonen in Bedrijf’ is een korte training toegespitst op het verbeteren van sales en klantenbinding.

Je ​ontdekt wat jouw specifieke eigenschappen zijn en wat bij jou zich ontwikkelt in flow.

​Wat kun je met jouw eigenschappen, ben ik beter in verkopen of beter in klantenservice?

​Een konijn leren zwemmen lukt niet, hoe vaak je het ook in water gooit, wat werkt er wel?


Daarnaast ga je ook jouw klant ontdekken, jouw ideale klant en hoe omgaan met lastige klanten.

Ontdek de triggers van je klanten op basis van gelaatkunde en de hormonale opbouw van het gezicht.

Welke personen kopen omdat je het woord ‘investering’ gebruikt en welke personen haken daarvan af?

Welke personen kopen juist omdat je het woord ‘verbinding’ gebruikt en wie verliest dan juist interesse?

​Hoe maak jij gebruik van de hormonen in jouw bedrijf, hoe komt iedereen op natuurlijke wijze tot hun recht?


​'Lees' je klanten of potentiële klanten!

​Of lees je personeel, zorg dat zij zich happy voelen en op de juiste plek!

‘Liefde voor het Team’ gaat om teambuilding, het versterkt de interne band, vermindert spanningen.

Jaloezie en felle discussies worden minder, meer respect voor elkaar en de doelen van het team.

Er wordt meer uitgesproken, productievere vergaderingen, meer plezier op de werkvloer.

De communicatie loopt beter, meer ideeën worden gedeeld en mensen hebben wat voor elkaar over.

Het zorgt ervoor dat eenieder zelf meer verantwoordelijkheid neemt wanneer dingen mis lopen.

De productiviteit stijgt, er wordt meer gedaan in minder tijd en het ziekteverzuim daalt.

Er zijn mogelijkheden om het eigen team of bedrijf centraal te stellen tijdens een training of lezing.

Altijd entertrainment of infotainment en met mogelijke interactie met de deelnemers.

Er zijn diverse oefeningen, i-openers en eye openers waarvan gebruik gemaakt kan worden.

Het is afhankelijk van de samenstelling van de deelnemers op te bepalen wat nodig is.

Een groep agenten uit Groningen zit niet te wachten op een knuffelsessie,

En Brabantse koks hebben geen aansporing nodig voor een gezellig samenzijn.

Het beste halen uit elke werknemer?

Het is mogelijk om te bepalen wat de kwaliteiten per werknemer zijn,

Is iemand een blijver of een jobhopper, is iemand een doorzetter of opgever?

​Hoe komt iemand het beste tot hun recht?


​Voorkomen ziekteverzuim:

​Niet op je plek zitten leidt tot ziekteverzuim!

​​De meeste ziekmeldingen zijn niet-medisch!

De basis van elke burn-out is dezelfde, niet alleen een burn-out met het werk of collega’s,

Ook de burn-out met partner, familie, vrienden of met jezelf (depressie) heeft altijd dezelfde oorzaak.

Als je weet wat de oorzaak is, ligt de oplossing ook voorhanden, elke burn-out is onnodig.

Een burn-out kan ook veroorzaken dat iemand de taken niet meer kan uitvoeren,

Zoals bijvoorbeeld een allergie, RSI en andere werkgerelateerde klachten.

De oplossing van zo’n allergie, RSI of anders kan dan bijvoorbeeld ook niet-medisch zijn.

Hulp bij solliciteren? Een papiertje en mooie woorden tijdens een sollicitatiegesprek zegt minder dan het gezicht en de wijze waarop dingen gezegd worden!

​Welke woordkeuze, welke signalen komen er uit het onderbewustzijn?


Bij een interne sollicitatie is niet alleen de prestatie van de afgelopen jaren belangrijk, wat zijn de mogelijkheden van deze persoon?

​'Met de mond' kan men alle functies aan, maar is deze wel uit het juiste hout gesneden?

Hoe reageert iemand met meer verantwoordelijkheden?

Hoe reageert iemand op meer stress?


Outplacement: Zit iemand wel op de juiste plek, is iemand niet gelukkiger met een functie elders?

​Er zijn werknemers die een last zijn voor het bedrijf, om verschillende redenen.

Het is mogelijk te spreken met het individu waardoor deze vrijwillig de claim opgeeft of het bedrijf verlaat.

Bijvoorbeeld door het inzicht niet op de plaats te zijn of elders beter tot hun recht te komen.


Als je op basis van bovenstaande tekst meer informatie wilt of een afspraak maken,

​kijk dan ook naar wat je wilt bereiken, minder ziekteverzuim, teambuilding of inzicht in je personeel?
​Salestraining, klantenbinding verbeteren, assessment personeel of een op-het-bedrijf-gerichte peptalk of training?


​Tony Verheij heeft 15 jaar ervaring als intercedent, 7 jaar ervaring als werkgever in de bouw, aangevuld met 1​1 jaar ervaring met persoonlijke ontwikkeling, coaching en motiveren.


​Heeft je bedrijf al mensen in een burn-out? Of wil je zelf uit de burn-out komen?

Bel meteen! Op basis van 'no cure - no pay!'

Aarzel niet om de telefoon te pakken of te mailen.


​wareliefde en dan @ en dan dechemievanliefde.nl of 0031621116655

>